Біологія
Дистанційне навчання 12.05 – 29.05.2020р
Біологія вчитель Дяченко Н.Д.
УВАГА! Всі роботи з тестами, повідомлення, реферати, проекти, презентації потрібно надіслати на електронну пошту diachenkonataliya@yandex.ua, фото виконаних у зошитах практичних і лабораторних робіт, лабораторних досліджень, опорних схем, заповнених табличок - на вайбер 0964052302
Клас |
Зміст |
Посилання
|
|
5 |
Людина – частинка природи. Екологічні проблеми |
Прочитати§45відео урок https://yandex.ua/video/preview/?filmId=2 378331303253184205&text=Людина %20частинка%20природи%206%20кл%20віде о%20урок&path=wizard&parent-reqid=1589351 222934192-1130272683213775263700295-producti on-app-host-sas-web-yp-161&redircnt=1589351232.1
|
|
|
Навчальний проект» Смітити не можна переробляти» |
Прочитати §46 презентація обов’язково виконати |
|
|
Червона книга. Практична робота №2.Складання Червоної книги своєї місцевості |
Прочитати §47 https://vseosvita.ua/library/distancijnij-urok-po-temi-p rakticna-robota-skladanna-cervonoi-knigi-svoei-miscevo обов’язково виконати |
|
|
Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи Землі |
Прочитати §48 https://naurok.com.ua/urochniy-e-kontent-internet-paket -uroku-5-klas-prirodoznavstvo-tema-zapovidniki-zakazni ki-nacionalni-parki-ta-hne-znachennya-51449.html |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань і умінь з теми « Людина на планеті Земля» |
Повторити §45 – 48 тести виконати обов’язково |
|
6 |
Контрольна робота за темою « Різноманітність рослин. Гриби»
|
Різнорівнева тематична контрольна робота сайт школи |
|
|
Лишайники – симбіотичні організми |
https://www.youtube.com/watch?v=SK2RWOO4ERY Відео урок Прочитати §54 |
|
|
Будова організмів. Клітина, тканини, органи |
Повторити §5 – 10, 22, 23 тести виконати обов’язково |
|
|
Будова організмів. Прокаріоти |
Повторити §11 -14. відео урок https://www.youtub Тести https://naurok.com.ua/test/bakteri-15701.html |
|
|
Органи квіткової рослини |
Повторити §20 – 36 відео урок https://yandex.ua/video/preview/?filmId=16761785293 600508878&parent-reqid=1589272927066864-674308 |
|
|
Процеси життєдіяльності рослин |
Повторити §21,29,31,33 Відео урок https://yandex.ua/video/preview/?filmId=162622688235 цеси%20життждіяльності%20рослин%20відеоурок& path=wizard&parent-reqid=1589273299968513-1443770 |
|
7г |
Співіснування організмів |
Прочитати §59 Зробити схему взаємоз’язків
|
|
|
Організми і екосистеми |
Прочитати §60 https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-biologi-dl |
|
|
Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика |
Прочитати §61 https://yandex.ua/video/preview/?filmId=7399534576304 %20та%20її%20діяльності%20на%20організми&path= wizard&parent-reqid=1589275180343961-9184338670 |
|
|
|
|
|
|
Червона книга України. Тварини |
§62 Міні – проект « Заповідні території» стор. 269 https://yandex.ua/video/preview/?filmId=18370661851 Червона%20книга%20України%20.%20Тварини&pat h=wizard&parent-reqid=1589275849324082-2258749561 |
|
|
Узагальнення знань з теми « Організми і середовище існування» |
Повторити §57 – 62 тести виконати обов’язково |
|
8 |
Будова і функції репродуктивної системи |
Прочитати §62 діяльність стор.274 виконати https://w ww.youtube.com/watch?v=kj4FeTE1vXo Відео урок
|
|
|
Статеві клітини. Менструальний цикл. |
Прочитати §63діяльність стор. 278 виконати Відео урок https://www.youtube.com/watch?v=F0xwXFcYee4
|
|
|
Запліднення. Вагітність. Ембріональний розвиток |
Прочитати §64 діяльність стор.282 виконати |
|
|
Постембріональний розвиток. |
Прочитати §65 відео урок |
|
|
Узагальнення і систематизація знань з теми « Розмноження та розвиток людини» |
Тести виконати |
|
|
|
|
|
9 |
Поняття про селекцію Одомашнення тварин. Методи селекції |
Прочитати §50 |
|
|
|
|
|
|
Огляд традиційних біотехнологій. Основи генетичної та клітинної інженерії |
Прочитати §51,52 https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-ponatta-pro-selek ciu-metodi-selekcii-roslin-ta-tvarin9-klas-biologia-256574.html l презентація
|
|
|
Генетично модифіковані організми |
Прочитати §52 відео урок https://yandex.ua/video/preview/?filmId=35081640848 дифіковані%20організми%209%20клас%20відеоурок &path=wizard&parent-reqid=1589277139669560-421400 259624431826800243-production-app-host-vla-web-yp-92
|
|
|
Клітинна інженерія |
Прочитати §53 відео урок https://yandex.ua/video/search?text=генна+і+клітинна+інженерія
|
|
|
Узагальнення знань з теми « Біологія як основа біотехнології і медицини» |
Повторити §50 - 54 Тести https://naurok.com.ua/test/biologiya-yak-osnova-bi otehnologi-ta-medicini-9-klas-406326.html и §54 Зробити в зошиті |
|
10 |
Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини. |
Прочитати §44 https://yandex.ua/video/preview/?filmId=2502377857155 362266&reqid=1589277605548929-1480698124132258 969600109-vla1-4143&suggest_reqid=7254835801560081 69262&text=Сучасні+перспективи+розвитку+репроду ктивної+медицини+відеоурок відео урок
|
|
|
Контрольна робота за темою « Спадковість та мінливість. Репродукція та ембріональний розвиток» |
Різнорівнева тематична контрольна робота на сайті школи |
|
|
Етапи ембріонального розвитку |
Прочитати §50 |
|
|
Постембріональний розвиток. Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини |
Прочитати §52 |
|
|
Принципи біоетики |
Прочитати стор.190 презентація https://svitppt.com.ua/biologiya/bioetika.html
|
|
|
Узагальнення знань з теми « Репродукція та розвиток» |
Повторити §42 – 52 тести |
|
11 |
Навчальний проект « Особиста програма зміцнення здоров’я» |
|
|
|
Контрольна робота за темою «Застосування результатів біодосліджень. Біологічні основи здорового способу життя» |
Різнорівнева тематична контрольна робота за завданнями, викладеними вчителем |
|
|
Захист проекту « Особиста програма зміцнення здоров’я» |
Повторити §18 - 24 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань. Самоконтроль |
Тести виконати в зошиті і прозвітувати |
|
|
Адаптації як універсальні властивості біологічних систем |
Тести виконати в зошиті і прозвітувати |
|
|
Раціональне природокористування |
Тести виконати в зошиті і прозвітувати https://naurok.com.ua/test/staliy-rozvitok-ta-racionalne-priro |
Дистанційне навчання ( 27.04 – 11.05.2020р)
Біологія вчитель Дяченко Н.Д.
УВАГА! Всі роботи з тестами, повідомлення, реферати, проекти, презентації потрібно надіслати на електронну пошту diachenkonataliya@yandex.ua, фото виконаних у зошитах практичних і лабораторних робіт, лабораторних досліджень, опорних схем, заповнених табличок - на вайбер 0964052302
Клас |
Зміст |
Посилання
|
|
5 |
Грунт як середовище життя, його мешканці |
Прочитати §42, презентація |
|
|
Чинники живої природи. Співіснування організмів |
Прочитати §43. презентація
|
|
|
Екосистеми. Практичне заняття №12. Ознайомлення з найпоширенішими отруйними видами рослин, тварин, грибів |
Прочитати §44, повторити §33 – 44, підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота |
Завдання на сайті школи « Підсумкове оцінювання» будуть виставлені 07.05 в 09.00 прозвітувати до 14.00 07.05 |
|
|
Людина – частина природи |
Прочитати §45
|
|
6
|
Лишайники |
http://8next.com/botan/5720-botan_703.html Прочитати §54 |
|
|
Цвілеві гриби і дріжджі.
|
Прочитати §52 Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-cvilevi-gribi-257017.html |
|
|
Гриби паразити |
Прочитати §53 Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-gribi---paraziti-17339.html |
|
|
Значення грибів у природі і житті людини |
Повторити§47 – 54 підготовка до контрольної роботи |
|
7 |
Узагальнення і систематизація знань з теми « Поведінка тварин» |
Повторити§47 – 56 підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота з теми « Поведінка тварин» |
Завдання на сайті школи « Підсумкове оцінювання» будуть виставлені 29.04 в 09.00 прозвітувати до 14.00. 29.04
|
|
|
Організми і чинники неживої природи |
Прочитати §58 презентація |
|
|
Взаємозв’язки між організмами – біотичні чинники.
|
Прочитати §59, діяльність стор.256. Навчаємось пізнавати. Приклад: турнір жуків – оленів – конкуренція. |
|
|
Організми і екосистеми. Ланцюги живлення.
|
Прочитати §60.Діяльність стор. 261. |
|
8 |
Сон. Біологічні ритми |
Прочитати §54, повторити § 41 – 54, підготовка до контрольної роботи https://naurok.com.ua/prezentaciya-son-bioritmi-96447.html
|
|
|
Контрольна робота з теми « Зв’язок організму з навколишнім середовищем. Вища нервова діяльність |
Завдання на сайті школи « Підсумкове оцінювання» будуть виставлені 29.04 в 09.00 прозвітувати до 14.00. 29.04 |
|
|
Ендокринна система. Залози внутрішньої і змішаної секреції |
Прочитати §56,57https://ihealth.in.ua/endokrinologiya/zalozi-vnytrishnoyi-sekreciyi-ludini-tablicia-gormoniv-ta-fynkciyi.html Таблицю записати в зошит |
|
|
Захворювання ендокринної системи, їх профілактика |
Прочитати §58,61 https://gdz4you.com/prezentaciyi/biologiya/endokrynni-zahvoryuvannya-lyudyny-18180/ |
|
|
Будова і функції репродуктивної системи |
Прочитати §62, презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-reproduktivna-sistema-lyudini-176253.html
|
|
9а |
Біосфера як цілісна система. Функції живої речовини. |
Прочитати §47.
|
|
|
Захист і збереження біосфери
|
Прочитати §48,49. |
|
|
Дослідницький проект « Виявлення рівня антропогенного забруднення в екосистемах своєї місцевості» |
або стор. 216, повторити §41 -49 підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота за темою « Біорізноманіття. Надорганізмові біологічні системи» |
Завдання на сайті школи « Підсумкове оцінювання» будуть виставлені 07.05 в 09.00 прозвітувати до 14.00. 07.05 |
|
|
Поняття про селекцію. Методи селекції рослин |
Прочитати §50, презентація https://gdz4you.com/prezentaciyi/biologiya/osnovni-ponyattya-pro-selekciyi-organizmiv-8041/ |
|
10 |
Порушення клітинного циклу та їх наслідки. Онкохвороби |
Прочитати §48 презентація |
|
|
Статеві клітини. Запліднення. Особливості гаметогенезу у людини. Лабораторна робота №3. Вивчення будови статевих клітин людини
|
Прочитати §49.
Інструктивна картка стор.189 або https://naurok.com.ua/laboratorna-robota-doslidzhennya-budovi-statevih-klitin-lyudini-109169.html
|
|
|
Етапи ембріонального розвитку у людини. Явище ембріональної індукції.
|
Прочитати §50,51 презентація https://gdz4you.com/prezentaciyi/biologiya/indyvidualnyj-rozvytok-jogo-etapy-embrionalnyj-rozvytok-6297/ |
|
|
Лабораторна робота №4. Вивчення етапів ембріогенезу
|
Інструктивна картка https://naurok.com.ua/laboratorna-robota-vivchennya-etapiv-embriogenezu-109173.html |
|
|
|
|
|
11 |
Вплив стресових факторів і навколишнього середовища на організм людини |
Прочитати §22 презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vpliv-stresovih-faktoriv-na-organizm-ludini-173390.html
|
|
|
Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних захворювань людини |
Прочитати §23 https://gdz4you.com/prezentaciyi/biologiya/profilaktyka-infekcijnyh-zahvoryuvan-14368/ |
|
|
Практична робота №2. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань |
Інстуктивна картка стор.89, або Повторити § 42 – 49, Повторити §16 – 23, підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота за темою «Застосування результатів біодосліджень. Біологічні основи здорового способу життя» |
Завдання на сайті школи « Підсумкове оцінювання» будуть виставлені 07.05 в 09.00 прозвітувати до 14.00. 07.05 |
|
|
|
|
Дистанційне навчання ( 06.04 – 24.04)
Клас |
Зміст |
Посилання |
Примітка |
||||||
5 |
Умови життя на планеті Земля. Середовище існування |
Прочитати§38, завд. стор.141 |
|
||||||
|
Чинники середовища. Вплив на організм чинників середовища |
Прочитати§38,скласти опорну схему « Чинники середовища» |
написати в зошит |
||||||
|
Пристосування організмів до періодичних змін |
Прочитати§39 |
|
||||||
|
Наземно -повітряне середовище |
Прочитати§40 стор.150 « Сторінка прорододослідника» |
дослідити |
||||||
|
Водне середовище |
Прочитати§41презентація |
|
||||||
6 |
Розв’язати тести |
Повторити § 38-46 зміст тестів https://naurok.com.ua/testi-biologiya-6-klas-riznomanitnist-roslin-143831.html |
прозвітувати |
||||||
|
Особливості живлення і життєдіяльності грибів |
Прочитати § 47 заповнити табличку « Подібність грибів до рослин і тварин»
|
прозвітувати |
||||||
|
Особливості будови грибів |
Прочитати §48 Лабораторне дослідження №14. Будова шапинкових грибів
|
прозвітувати |
||||||
|
Мікроскопічні, цвілеві і хвороботворні гриби |
Прочитати §52,53 |
|
||||||
|
Групи грибів |
Прочитати§ 49-51 презентація lhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-zagalna-harakteristika-gribiv-6-klas-24432.html |
|
||||||
|
Практична робота №5 Розпізнавання їстівних і отруйних грибів своєї місцевості |
підручник стор. 247 |
Оформити в робочому зошиті |
||||||
7 |
Ієрархія в групі. Комунікація тварин |
Прочитати§54 Проект « Спілкування тварин» створити презентацію |
Прозвітувати |
||||||
|
Використання тваринами знарядь праці. |
Прочитати§51 |
|
||||||
|
Еволюція поведінки тварин , її пристосувальне значення |
Прочитати§56 |
|
||||||
|
Практична робота №7. Форми поведінки тварин |
Інструктивна картка стор. 209, відео https://www.youtube.com/watch?v=dTlHkdH4O4M |
Оформити в зошиті прозвітувати |
||||||
|
Розв`язування тестів. Самостійна робота |
Зробити у Word і прозвітувати |
|||||||
8 |
Безумовні рефлекси людини. Лабораторне дослідження №12. Визначення реакції зіниць на світло |
Прочитати§49
Інструктивна картка стор.217 |
оформити в зошиті |
||||||
|
Умовні рефлекси людини |
Прочитати §50, заповнити табличку стор.222
|
прозвітувати |
||||||
|
Мова. Мислення |
Прочитати§52 |
|
||||||
|
Свідомість та пам’ять. Лабораторне дослідження №13.Дослідження різних видів пам’яті |
Прочитати§53
Інструктивна картка стор.233 |
Оформити в зошиті |
||||||
|
Научіння, розумова діяльність |
Прочитати§51 |
|
||||||
9 |
Самостійна робота. Тести №6,№7, №8 |
|
|||||||
|
Середовища існування організмів |
Прочитати§44. Створити опорну схему |
|
||||||
|
Екологічні чинники середовища |
Прочитати§44 Презентація https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/ekologichni-chynnyky-12424/ |
|
||||||
|
Екосистема, різноманітність екосистем |
Прочитати§45 https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-ekosistema-riznomanitnist-ekosistem-56075.html |
|
||||||
|
Харчові зв’язки та потоки енергії |
Прочитати§46 скласти ланцюги живлення різних екосистем ст..204 |
|
||||||
10 |
Захист проектів ( один на вибір) 1.Генетичний моніторинг в людських спільнотах 2.Генотерапія та її перспективи 3.Скринінг – програми для новонароджених |
Можна у вигляді презентації, реферату, повідомлення. |
прозвітувати |
||||||
|
Розв’язування задач з теми: « Спадковість і мінливість» |
Практична робота стор. 155 ( на вибір 5) |
прозвітувати |
||||||
|
Тести з теми: « Спадковість та мінливість» ( там їх два) |
https://naurok.com.ua/samostiyna-robota-z-temi-spadkovist-i-minlivist-153838.html |
прозвітувати |
||||||
|
Репродукція як механізм забезпечення існування видів |
Прочитати§42, створити опорну схему « Форми розмноження в природі» |
Оформити в зошиті |
||||||
|
Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація |
Прочитати§44,45 Презентація |
|
||||||
11 |
Захист проектів( один на вибір) - Клонування організмів - Нанотехнології в біології - Трансгенні організми |
План складання проекту стор. 200 Можна презентації, реферати, повідомлення |
прозвітувати |
||||||
|
Науки, що вивчають здоров’я людини. Поняття про здоров’я |
Прочитати§16 https://naurok.com.ua/prezentaciya-zdoroviy-sposib-zhittya-129793.html - презентація
|
|
||||||
|
Поняття про хвороби |
Прочитати§17 |
|
||||||
|
Сучасний прогрес у боротьбі з хворобами |
Прочитати§18 презентація |
|
||||||
|
Складові здорового способу життя |
Прочитати§23 презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-zdoroviy-sposib-zhittya-principi-y-skladovi-131505.html |
|
||||||
|
Імунітет і його типи. Імунотерапія |
Прочитати§21, 22 https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-imunokorekciya-imunoterapiya-135974.html |
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
УВАГА! Всі завдання письмові,презентації, повідомлення надсилати можна на
вайбер 0964052302, електронну пошту diachenkonataliya@yandex.ua, фейсбук
Клас |
Зміст уроку |
Посилання
|
6клас |
Екологічні групи рослин |
§45 словникова робота, презентація l https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-ekologichni-grupi-roslin-24871.html
|
|
Рослинні угрупування. Життєві форми |
§45, 46 скласти ланцюг живлення
|
|
Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини |
презентація
|
|
Практична робота №4. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування |
Підручник стор. 210 Інструктивна картка
|
|
Опрацювати тести |
l https://naurok.com.ua/testi-biologiya-6-klas-riznomanitnist-roslin-143831.html
|
7 клас |
Репродуктивна поведінка тварин, турбота про потомство |
§53 презентація
|
|
Територіальна поведінка |
§ 55презентація
|
|
Розумова поведінка |
§51
|
|
Типи угрупувань за Лоренцем. Соціальна поведінка |
§54 відео https://vseosvita.ua/library/spilnoti-tvarin-proekt
|
|
Опрацювати тести по темі « Поведінка тварин» |
Підручник стор.244 |
9 клас |
Основи еволюційної філогенії та систематики |
§41 |
|
Основні групи організмів : бактерії, археї, еукаріоти |
§42 https://naurok.com.ua/prezentaciya-prokariotichni
|
|
Неклітинні форми життя Віруси |
§42 Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-virusi
|
|
Огляд основних еукаріотичних таксонів |
§43 вивчити основні таксони царства Рослини і Тварини |
|
Самоконтроль знань з теми « Біорізноманіття |
Стор.191 |
10 клас |
Особливості генофонду людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування |
§38 презентація
http://pti.kiev.ua/prezent/prez11/30-prezentacija-genetika-ljudini
|
|
Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини із спадковою схильністю |
§39 Вибрати один із трьох проектів і підготувати 1.Проект « Генотерапія та її перспективи» стор.152
|
|
Методи діагностики спадкових хвороб. Медико генетичне консультування |
§40 2. Навчальний проект « Скринінг – програми для новонароджених»
|
|
Лікування та профілактика спадкових хвороб людини |
§41 3. Навчальний проект « Генетичний моніторинг в людських популяціях»
|
|
Розв`язування задач стор.155 |
стор.155
|
11 клас |
М.І.Вавілов. Центри походження культурних рослин. Закон гомологічних рядів |
§43 презентація
|
|
Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції |
§55, 56 |
|
Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетичні проблеми сучасної медицини
|
§45,47
|
|
Сучасна біотехнологія та її основні напрямки
|
§ 44, 46 Вибрати одну тему і підготувати проект: стор. 200 - Клонування організмів - Нанотехнології в біології - Трансгенні організми |
|
Поняття про біологічну небезпеку, Біологічний тероризм та біологічний захист |
§49 тести стор.207 |
8 клас |
Сенсорні системи смаку, нюху |
§45 l https://svitppt.com.ua/biologiya/sensorni-sistemi-smaku-i-nyuhu.html
|
|
Сенсорні системи дотику, температури, болю |
§47 /
|
|
Сенсорні системи рівноваги, руху |
§46
|
|
Узагальнення знань з теми « Сенсорні системи» Тести |
Повторити §41- 47 тести
https://biologiya9.io.ua/s397942/sensorni_sistemi._tematichna
|
|
Поняття про вищу нервову діяльність |
§48Дослідницький практикум ст.213 Визначення типу нервової системи і темпераменту |
5 клас |
Навчальний проект: Вирощування найвищої бобової рослини |
|
|
Різноманітність організмів. Тварини |
§35 |
|
Різноманітність організмів. Гриби |
§36
|
|
Практичне заняття №11. Визначення найбільш поширених в Україні рослин, тварин, грибів |
Стор.133 оформити звіт у робочому зошиті |
|
Різноманітність організмів. Бактерії |
§37
|
|
|
|
|
|
|
Меню
- Головна
- Новини
- Про школу
- Адміністрація школи
- Педагогічний колектив
- Корисні посилання
- Пошта
- Гордість школи
- Наші здобутки
- Нормативні документи
- Екскурсія по школі
- Контакти
- Громадська приймальня
- Прозорість роботи
Новини
Контакти
Адреса: Гайсинський район, с. Гранів, вул. Філоненка, 9
Тел.57-2-96:
Email:granivsch@gmail.com
Корисні посилання
вологість:
тиск:
вітер: