Хімія
клас |
тема |
завдання |
Термін виконання |
7клас
|
Навчальні проекти 1)Значення води і розчинів у природі і житті людини.2) Кислотні дощі. 3)Проблема чистої води. 4)Охорона водойм від забруднення. 5) Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах |
. Захист навчальних проектів
Параграф 25 ,дати відповідь на1-7 завдання. Робота- 12 балів Повторити визначення |
13-20.05
Роботу подати до 25.05. |
Підсумковий урок повторення і узагальнення вивченого матеріалу.Тематичне і семестрове оцінювання
|
|
27.05
|
|
8 клас
|
Розрахунки за хімічними рівнянями об’єму,кількості маси реагентів та продуктів реакції
|
Параграф 28 вправи214-218
Повторити «Основні класи неорганічних речовин»
|
13.05
|
Контроль на робота №2..Тема:Основні класи неорганічних сполук та генетичні перетворення.
|
Параграф 28, вправи219 -222
|
15.05
|
|
Практична робота№2 Розвязання експериментальних задач.
|
Виконати другий варіант Роботу подати на перевірку |
20.05 .
|
|
Поширеність у природі та використання оксидів, основ, кислот, солей Вплив їх на здоровя людини.
|
Параграф27.29 |
22.05
|
|
Урок перевірки та корекції знань, умінь та навичок. Тематичне та семестрове оцінювання.
|
|
27.05
|
|
9 клас
|
Роль хімії в житті суспільства багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозвязки між речовинами та їх взаємоперетворення
|
Параграф37. Завдання 268-276,кожне завдання – 1 бал, робите,що можете.
|
13.05
|
Місце хімії серед наук про природу,її значення для розуміння науковоі картини світу
|
Підготувати науковий проект: «:Екологічна ситуація в моїй місцевості»
|
15.05
|
|
Місце хімії серед наук про природу її значення для забезпечення сталого розвитку людства Захист проектів
|
Підготувати науковий проект: «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.»
|
20.05
|
|
Хімічна наука і виробництво в Україні Розвязування задач
|
Параграф38. Підготувати науковий проект: «Видатні вітчизняні хіміки як учені і особистості» |
22.05
|
|
Повторення Складання рівнянь окисно-відновних реакцій,іонних рівнянь
|
Проглянути словник термінів
|
27.05
|
|
Систематизація, аналіз і корекція знань учнів курсу хімії 9 класу.Семестрове оцінювання
|
|
29.05.
|
|
10клас
11клас |
Захист н.проектів: «Найважливішіхімічні виробництва органічної хімії в Україні» «Доцільність та шкідливіст біологічно активних добавок» |
Параграф 36 завдання 262- 265.відповідді до 20.05.
|
13.05
|
Роль органічної хімії у ровязанні сировинної енергетичної,продовольчої проблем, створення нових матеріалів.
|
Відповідді до 25.05Параграф 37. завдання266-270 |
15.05.
|
|
Генетичні зв’язки органічних речовин
|
Навести приклади генетичних перетворень орг.. речовин .одне перетворення- 1 бал |
20.05 |
|
Повторення теми: « Органічні сполуки .Розвязування експериментальних задач
|
Вам видано три побирки з речовинами:крохмаль,гліцерин, анілін без підпису.Скласти план визначення кожної речовини |
22.05.
|
|
Корекція і аналіз знань учнів по темі:»Органічні сполуки»
|
Ст..40 розвязати задачі44-47 оцінка-12 балів |
27.05
|
|
Підведення підсумків, тематичне і семестрове оцінювання
Підготувати есе «Роль хімії у моєму житті»
Узагальнення: роль хімії у
вирішенні сучасних глобальних проблем людства
Повторення.Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами
Повторення і узагальнення відомостей з підтеми 3 теми 4 Неорганічні речовини і їх властивості
Біологічне значення мінеральних добрив.
Підведення підсумків.Тематичне .семестрове оцінювання |
Параграфи41-46.Інтернет джерела.
Параграф 39 вправи1-3
Стор. 184-185.Проект: Запобігання впливу нітратів на організм людини
Параграф 37.Повідомлення |
29.05
13.05
15.05
20.05
22.05.
27.05.
29.05. |
Індивідуальний план роботи «Дистанційне навчання» ХІМІЯ
клас |
тема |
завдання |
Термін виконання |
7клас
|
Навчальні проекти 1)Значення води і розчинів у природі і житті людини.2) Кислотні дощі. 3)Проблема чистої води. 4)Охорона водойм від забруднення. 5) Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах |
. Захист навчальних проектів
Параграф 25 ,дати відповідь на1-7 завдання. Робота- 12 балів Повторити визначення |
13-20.05
Роботу подати до 25.05. |
Підсумковий урок повторення і узагальнення вивченого матеріалу.Тематичне і семестрове оцінювання
|
|
27.05
|
|
8 клас
|
Розрахунки за хімічними рівнянями об’єму,кількості маси реагентів та продуктів реакції
|
Параграф 28 вправи214-218
Повторити «Основні класи неорганічних речовин»
|
13.05
|
Контроль на робота №2..Тема:Основні класи неорганічних сполук та генетичні перетворення.
|
Параграф 28, вправи219 -222
|
15.05
|
|
Практична робота№2 Розвязання експериментальних задач.
|
Виконати другий варіант Роботу подати на перевірку |
20.05 .
|
|
Поширеність у природі та використання оксидів, основ, кислот, солей Вплив їх на здоровя людини.
|
Параграф27.29 |
22.05
|
|
Урок перевірки та корекції знань, умінь та навичок. Тематичне та семестрове оцінювання.
|
|
27.05
|
|
9 клас
|
Роль хімії в житті суспільства багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозвязки між речовинами та їх взаємоперетворення
|
Параграф37. Завдання 268-276,кожне завдання – 1 бал, робите,що можете.
|
13.05
|
Місце хімії серед наук про природу,її значення для розуміння науковоі картини світу
|
Підготувати науковий проект: «:Екологічна ситуація в моїй місцевості»
|
15.05
|
|
Місце хімії серед наук про природу її значення для забезпечення сталого розвитку людства Захист проектів
|
Підготувати науковий проект: «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.»
|
20.05
|
|
Хімічна наука і виробництво в Україні Розвязування задач
|
Параграф38. Підготувати науковий проект: «Видатні вітчизняні хіміки як учені і особистості» |
22.05
|
|
Повторення Складання рівнянь окисно-відновних реакцій,іонних рівнянь
|
Проглянути словник термінів
|
27.05
|
|
Систематизація, аналіз і корекція знань учнів курсу хімії 9 класу.Семестрове оцінювання
|
|
29.05.
|
|
10клас |
Захист н.проектів: «Найважливішіхімічні виробництва органічної хімії в Україні» «Доцільність та шкідливіст біологічно активних добавок» |
Параграф 36 завдання 262- 265.відповідді до 20.05.
|
13.05
|
Роль органічної хімії у ровязанні сировинної енергетичної,продовольчої проблем, створення нових матеріалів.
|
Відповідді до 25.05Параграф 37. завдання266-270 |
15.05.
|
|
Генетичні зв’язки органічних речовин
|
Навести приклади генетичних перетворень орг.. речовин .одне перетворення- 1 бал |
20.05 |
|
Повторення теми: « Органічні сполуки .Розвязування експериментальних задач
|
Вам видано три побирки з речовинами:крохмаль,гліцерин, анілін без підпису.Скласти план визначення кожної речовини |
22.05.
|
|
Корекція і аналіз знань учнів по темі:»Органічні сполуки»
|
Ст..40 розвязати задачі44-47 оцінка-12 балів |
27.05
|
|
Підведення підсумків, тематичне і семестрове оцінювання |
|
29.05 |
Індивідуальний план роботи «Дистанційне навчання» ХІМІЯ
(27.04-11.05 ) Вчитель Рогульська О.І. УВАГА: Всі виконані у зошиті самостійні практичні роботи присилайте на вайбер 0965257648
Клас |
тема |
завдання |
термін виконання |
7 клас |
Взаємодія води з оксидами . Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи Поняття про індикатори |
Параграф 24. Вправи:1-3 по 1 балу,4-5-по 2 бали,6-8-по 3 бали,подати як самостійну роботу на VIBER |
29.04 |
Підсумкова контрольна робота №2 |
Текст буде |
06.05 |
|
Навчальні проекти 1)Значення води і розчинів у природі і житті людини.2) Кислотні дощі. 3)Проблема чистої води. 4)Охорона водойм від забруднення. 5) Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах |
Готуєте проекти на задані теми |
|
Клас |
тема |
завдання |
термін виконання |
8 клас |
Практична робота № 1. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук |
Оформити 2-ий варіант 10 балів |
29.04 |
Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук |
Параграф37-38.Вправи:304- 1 бал,306-1,5 бала, 307- 1бал,308- 3 бали, 309- 2 бали, 310- 4 али |
06.05-08.05 |
|
Розрахунки за хімічним рівняннями маси,об’єму,кількості речовини реагентів та продуктів реакції |
|
13.05 |
|
|
|
|
|
|
|||
|
Клас |
тема |
завдання |
термін виконання |
9 клас |
Практична робота №5.Виявлення органічних сполук у харчових продуктах |
Ст. 191 досліди можна проробити в дома, опишіть, що будете спостерігати
|
29.04 |
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2 |
Завдання будуть
|
06.05 |
|
Роль хімії в житті суспільства багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозвязки між речовинами та їх взаємоперетворення
|
|
13.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Клас |
тема |
завдання |
термін виконання |
10 клас |
Вплив полімерних матеріалів на здоровя людини і довкілля Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства |
Параграф;31-33 Вправи;234-239 8 балів |
29.04 |
Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування |
Параграф34 впр.248-250 |
06.05 |
|
Звязки між класами органічних речовин. Загальне поняття про біологічно активні речовини(вітаміни, ферменти) |
Параграф 35.Самостійна робота:Вправи254-260 12 балів |
08.05
13.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Клас |
тема |
завдання |
термін виконання |
|
11 клас |
Роль хімії у розв’язанні екологічної проблеми та сировинної проблеми |
Параграф43-45 охарактеризувати екологічну проблему України . Ст..201 впр.3-7 |
06.05 VIBER |
|
Підготувати навчальний проект:№15:Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп. |
|
|
|
|
«Зелена хімія: сучсні завдання перед хімічною технологією. |
Параграф 46 впр.1-6 |
08.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальний план роботи «Дистанційне навчання» ХІМІЯ
Клас |
тема |
завдання |
термін виконання |
7 клас |
Вода-розчинник. Розчин і його компоненти. |
Параграф23.Вправи 1-4. Виконати і описати домашній експеримент( завдання в підручнику) |
10.04 |
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини
|
Параграф 23.Навчитись визначати маси розчиненої речовини і масу води у заданій масі розчину із заданою масовою часткою розчиненої речовини.
|
17.04 |
|
Обчислення масової частки розчиненої |
Вправи 4-7
|
24.04 |
Клас |
тема |
завдання |
термін виконання |
8 клас |
Фізичні властивості основ |
Параграф29
|
08.04 |
Хімічні властивості лугів:дія на індикатори,взаємодія з кислотами,кислотними оксидами,солями. |
Парагаф29.вправи227-229 Виконати як самостійну роботу. подати на перевірку
|
10.04 |
|
Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання Заходи безпеки підчас роботи з лугами. |
Параграф29. Написати рівняння реакцій отримання лугів різними способами Впр.225-226
|
15.04 |
|
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів:взаємодія з кислотами, лугами(в розчині, при сплавлянні) |
Параграф31 дописати схеми впр246-247
|
17.04 |
|
Фізичні властивості середніх солей |
Параграф32 вп253 |
22.04 |
|
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами |
Параграф 32 впр.254-257.відповіді подайте на перевірку
|
24.04 |
Клас |
тема |
завдання |
термін виконання |
9 клас |
Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості,поширення і утворення в природі. |
Параграф 31 впр 229-232 розв’язати задачі,подати на перевірку.12 балів. |
08.04 |
Крохмаль і целюлоза-природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль Лабораторні досліди №12.№13 №14 |
Параграф 32. знати якісні реакції на вуглеводи Домашній експеримент :виявлення крохмалю борошні хлібові, вареній картоплі сирові |
10.04 |
|
Застосування вуглеводнів,їх біологічна роль. |
Параграф32-32 Підготувати проекти:№15 Дослідження хімічного складу їжі. №16 Дослідження складу жувальної гумки хімічного |
15.04 |
|
Поняття про амінокислоти |
Параграф33 Впр.210.213.214. |
17.04 |
|
Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль білків і амінокислот. |
Параграф 33впр.216-220
|
22.04 |
|
Значення природних і синтетичних органічних сполук Захист довкілля від стійких органічних забруднень |
Підготувати навчальні проекти: №18-Друге життя паперу №19-Джерела органічного забруднення території громади |
24.04 |
Клас |
тема |
завдання |
термін виконання |
10 клас |
Хімічні властивості амінооцтової кислоти. Пептиди. |
Параграф28 виконати завдання 209-210,213-214. Подати на перевірку 10 балів |
08.04 |
Білки як високомолекулярні сполуки. хімічні властивості білків |
Параграф29 знати якісні реакції на білки |
10.04 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок з теми |
Повторити параграфи 31-34. |
15.04 |
|
Контрольна робота №2 |
1) Дано розчини:анілін, амінокислота, глюкоза Скласти план розпізнання речовин за допомогою якісних реакцій. 2) Дописати рівняння реакцій: а) анілін + кисень- б) анілін + бром- в)нітробензен + водень- 3) Яку масу амінооцтової кислоти потрібно розчинити в 100 мл. Води,щоб виготовити розчин з масовою часткою сполуки 16,7%? |
17.04 |
|
Синтетичні високомолекулярні сполуки. Полімери. Реакціі полімеризації та поліконденсації. |
Параграф30 -31 Впр.226.228.237.239
|
22.04 |
|
Пластмаси. Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання |
Параграф33впр.242.244-за матеріалами інтернету підготувати повідомлення |
24.04 |
Клас |
тема |
завдання |
термін виконання |
11 клас |
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
Параграф40 . . Дати відповідь на 15 завдання
|
08.04 |
Пактична робота №2 Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами |
Дати письмову відповідь на завдання практичної роботи Подати на перевірку |
10.04 |
|
Контрольна робота №2 |
1) Обчислити маси алюмінію, ферум (ІІ) і (ІІІ) ОКСИДІВ ЩО вступили в реакцію АЛЮМОТЕРМІЇ,ЯКЩО ВІДНОВИЛОСЬ ЗАЛІЗО МАСОЮ 2)Сладіть рівняння реакцій за схемою:кальцій карбід- ацетилен-етен- хлоретен- етанол- оцтова кислота –етановий естер мурашинної кислоти 3)Здійснити перетворення: ферум(ІІ) оксид- ферум(ІІ) хлорид- ферум(ІІ) гідроксид- ферум(ІІ) оксид- ферум 4) Удвох пробірках без написів містяться розчини натрій ортофосфату і ферум(ІІ) хлориду Як експериментально визначити кожну із солей? |
15.04 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів,розвитку нових напрямків технологій. |
Підготувати навч. Проекти. Параграф 41 вправи 5-7 |
17.04 |
|
Роль хімії у розв’язанні продовольчо-сировинної проблеми |
Параграф 41 вправи 5-7 Підготувати навч. проект |
22.04 |
|
Роль хімії у розв’язанні екологічної проблеми сировиннї проблеми |
Параграф45. вправа7 охарактеризувати екологічну проблему України .
|
24.04 |
Меню
- Головна
- Новини
- Про школу
- Адміністрація школи
- Педагогічний колектив
- Корисні посилання
- Пошта
- Гордість школи
- Наші здобутки
- Нормативні документи
- Екскурсія по школі
- Контакти
- Громадська приймальня
- Прозорість роботи
Новини
Контакти
Адреса: Гайсинський район, с. Гранів, вул. Філоненка, 9
Тел.57-2-96:
Email:granivsch@gmail.com
Корисні посилання
вологість:
тиск:
вітер: