Зарубіжна література

Завдання (18.05 – 29.05)

 

Клас

Тема

Завдання для виконання

Електронне посилання

Термін виконання

5кл.

15.Туве Янсон «Капелюх чарівника». Огляд змісту твору

 

Опрацювати усно інформацію про автора (с.276 -279). За електронним посиланням переглянути відео, опрацювати зміст окремих розділів твору

https://www.youtube.com/watch?v=eZrmITdQLGE

Виконати до 21.05

 

16. Персонажі твору Туве Янсон «Капелюх чарівника».

За електронним посиланням переглянути урок, зробити записи в зошит.

https://www.youtube.com/watch?v=Y_97swKG5p

Виконати до 22.05

 

17.Контрольний твір на тему: «Мій улюблений літературний  герой» (на прикладі вивчених у 2 семестрі творів зарубіжної літератури )

 

Написати контрольний твір. Нагадую: у творі має бути вступна частина (2-3 речення) ; основна частина, де розкривається тема твору, та заключна частина (2-3 речення як підсумок того, про що говорилося у вашому творі)

 

Виконати до 25.05

 

18.Узагальнення і систематизація вивченого протягом року матеріалу.

Скласти (за бажанням) кросворди, ребуси, намалювати ілюстрації до вивчених протягом року творів.

 

Виконати до 28.05

6кл

16-17. К.Нестлінгер «Конрад, або дитина з бляшанки». Огляд твору

Опрацювати в підручнику с.246 – 251

Переглянути відео за електронним посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=8eqy6ouGURk

Виконати до 20.05; 22.05

 

18. Контрольний твір

На прикладі вивчених творів написати твір на одну з тем:

-  Література – книга життя ;

 -  Мій улюблений герой сучасної літератури;

  -   Мій лист літературному героєві (героя виберіть).

 

Виконати до 26.05

 

19. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу

Скласти (за бажанням) кросворди, ребуси, намалювати ілюстрації до вивчених протягом року творів.

 

Виконати до 29.05

7кл

18.Світ фантастики і фентезі на кіноекранах

Опрацювати в підручнику с. 269 - 270

Переглянути фільм за твором К.Функе «Чорнильне серце» (за електронним посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=y63PVfXNJ4Y

Виконати до 20.05

 

19. Контрольний твір

Написати твір на тему: «Чарівний світ фентезі»(на прикладі вивчених творів)

 

Виконати до 22.05

 

20 -21. Узагальнення і систематизація вивченого протягом року матеріалу

Скласти тестові завдання до одного із вивчених творів зарубіжної літератури.

 Або скласти питання до вікторини за вивченими творами.

 

Виконати до 25.05;

20.05

8кл

18. Позакласне читання М.Аромштам «Коли відпочивають янголи»

Прочитати «Коли відпочивають янголи» М. Аромштам

https://www.youtube.com/watch?v=kWIFXIMGmyo

Виконати до 20.05

 

19. Контрольний твір

Написати контрольний твір на одну із тем :

 

-  Проблеми порозуміння дітей та дорослих(за вивченими творами);

 -  Мої роздуми над твором Екзюпері «Маленький принц»(або твором «Чайка Джонатан Лівінгстон » Р.Баха)

 

Виконати до 22.05

 

20- 21. Узагальнення і систематизація вивченого протягом року матеріалу

1. Зробити в зошит виписку творів і їх авторів, що вивчали протягом року.

2.Скласти питання до вікторини за вивченими творами.

 

 

Виконати до 25.05;

29.05

9кл

16. Позакласне читання Н.Гарпер Лі «Убити пересмішника»

Прочитати твір Н.Гарпер Лі «Убити пересмішника»

https://www.youtube.com/watch?v=ikeYTuZ5mQY

Виконати до 21.05

 

17. Контрольний твір

Написати твір на тему: « Мої роздуми над прочитаним твором …»( твір вибираєте із опрацьованих  у 2 семестрі)

 

Виконати до 22.05

 

18 – 19. Узагальнення і систематизація вивченого протягом року матеріалу

У підручнику с. 303 – «Теоретична розминка» - усно;

С. 304 – Практикум - письмово

 

Виконати до 25.05;

29.05

10кл

10.П.Коельйо «Алхімік ». Система образів, ідейний зміст

Прочитати в підручнику «Алхімік ».(с207 - 219)

https://www.youtube.com/watch?v=oOKB8rrHZKQ

Виконати до 22.05

 

 

11. Контрольний твір

Написати твір Вчому сенс життя людини (за твором П.Коельйо «Алхімік»)

 

25.05

 

12. Узагальнення і систематизація вивченого протягом року матеріалу

Повторити літературознавчі терміни (с.220 -223)

 

Виконати до 29.05

 

 

10. Контрольний твір

Написати контрольний твір «Література в моєму житті» На прикладі вивчених творів зарубіжної літератури)

 

22.05

 

Позакласне читання. Дж.Грін «Провина зірок».

Узагальнення вивченого за рік матеріалу

Прочитати твір Дж.Грін «Провина зірок»

https://www.youtube.com/watch?v=JgzmNGFJWJk

Виконати до 29.05

 

 

 

 

Клас

Тема

Завдання

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

5кл.

12. «Чарлі і шоколадна фабрика» Р.Далла

Характеристи-

ка образу Чарлі Беккета.

 

 

1.Скласти письмову характеристику образу Чарлі.

Підказка : 1. Хто такий герой.

2. Портрет ( опис зовнішності) персонажа чи окремі риси зовнішності.

3.Риси характеру, підтверджені вчинками героя.

4. Життєві принципи  персонажа.

5. Як герой ставиться до інших персонажів та ставлення інших персонажів до героя.

4. Ваше ставлення до героя.

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 08.05

 

13. Зображення в повісті «Чарлі і шоколадна фабрика» Р.Далла реального і фантастичного.Робота над змістом.

  Узагальнення вивченого матеріалу з теми

1.Виписати в зошит  приклади фантастичних елементів із твору «Чарлі і шоколадна фабрика» Р.Далла.

1.Підготуватися до контрольної роботи : повторити теми: «Аліса в Країні Див» Л.Керролла, «Книги в червоній палітурці», М.Цвєтаєвої, «Чарлі і шоколадна фабрика» Р.Далла. Перегляньте відомості про авторів.

 

 

Виконати до 14.05

 

14. Контрольна робота з теми :

 « Сила творчої уяви. Сучасна література. У колі добрих героїв».

15.05  о 10год знайти завдання для 5класу на сайті школи у графі «Підсумкове оцінювання»( коли відкриєте , то у таблиці поряд з темою контрольної знайдете і  натиснете Завантажити.

Роботу пишете в зошиті , фотографуєте і надсилаєте мені у вайбер у той самий день до 13год.

Контрольна буде у формі літературного диктанту, то ви записуєте речення , які будуть у завданні, й  продовжуєте своїм реченням, щоб получилась розгорнута відповідь.

 

15.05

6 кл.

12. Контрольна робота з теми : «Поетичне бачення світу. Образ майбутнього в літературі»

04.05 о 10год на сайті школи у розділі Підсумкове оцінювання знаходите завдання і виконуєте.

Роботу робите в зошиті , фотографуєте і надсилаєте мені у вайбер у той самий день до 13год.

 

 

0976037965 - вайбер

 

04.05

 

13. М.Енде «Джим  Ґудзик і машиніст Лукас ». Моральні цінності, що утверджуються у творі

1. Прочитати (хто ще не прочитав) твір (знайти в інтернеті) .

2. Наведіть приклади  з твору, які свідчать про возвеличення автором таких моральних цінностей, як : дружба, кохання, повага до інших, любов до батьків тощо.

 

Виконати до 08.05

 

14 – 15. Астрід Ліндгрен. Повість «Міо, мій Міо»

1. Опрацювати основні відомості про життя і творчість А.Ліндгрен. Переглянути відео за електронним посиланням https://www.youtube.com/watch?v=blhlSVG20Ww . Інформацію про письменницю записати у зошит.

2. Прочитати уривки твору «Міо, мій Міо».

Використайте електронне  посилання: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8657

 

Виконати до 15.05

7кл

14.  Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей у творі Айзека Азімова «Фах»

1. Прочитати твір .

2. Написати міні-твір на тему: « На які роздуми спонукає мене твір А.Азімова «Фах»

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 06.05

 

15. Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула»

1. Опрацювати інформацію про автора(с.256 -257).

2. Прочитати 1,2 розділи твору «Мандрівний замок Хаула» (с.258- 262).

3.Скласти і записати план прочитаного.

 

Виконати до 08.05

 

16. Образ Софі. Світ її бажань, мрій, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі«Мандрівний замок Хаула»

1. Дочитати твір (с.262 – 265).Опрацювати поняття ФЕНТЕЗІ(с.257)- вивчити і виписати визначення у зошит.

2. Поміркувати, чому твір «Мандрівний замок Хаула» відносять до фентезі.

2. Скласти письмову розповідь про Софі, її вчинки, бажання, мрії, жахи.

4. Піготуватися до контрольної роботи: повторити творчість О.Генрі, Г.Уеллса, Р.Акутагави, А.Азімова, Д.Джонс

 

Виконати до 14.05

 

17.Контрольна робота з теми : «Світова новела. Сучасна література. Я і світ»

15.05  о 10год знайти завдання для 7класу на сайті школи у графі «Підсумкове оцінювання»( коли відкриєте , то у таблиці поряд з темою контрольної знайдете і  натиснете Завантажити.

Роботу пишете в зошиті , фотографуєте і надсилаєте мені у  вайбер у той самий день до 13год.

У тестах ставимо  цифру, букву і  виписуємо відповідь.

 

15.05

8кл

14. Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Алегоричні образи повісті

1. Прочитати твір (хто ще не прочитав).

 2. Запамятати:

  Алегоричність твору:

• зграя чайок — наше повсякденне життя;

• політ Джонатана Лівінгстона — свобода;

• прагнення вдосконалювати політ — шляхи людського самовдосконалення, бажання пізнати сенс буття й осмислити свій статус у світі.

3. Дати письмову характеристику образу Джонатана Лівінгстона.

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 06.05

 

15. Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.

1.Повторити поняття притчі. Осмислити мораль притчі.

Підказка:

Мораль притчі: місія кожного полягає в тому, щоб стати більш досконалим. На цій дорозі можлива втрата старих друзів, навіть родини, однак не треба перейматися цим, за певний час з’‎являться нові. Необхідно кожному пам’‎ятати і не забувати про те, що в усіх випробуваннях їх буде підтримувати безмежна сила світла.

3. На снові твору «Чайка Джонатан Лівінгстон» написати роздум: «У чому сенс  існування людини на землі?»

 

 

Виконати до 08.05

 

16.  Узагальнення вивченого матеріалу з теми: «Бароко і класицизм. Література 20 – 21 ст. У пошуках себе і високого польоту»

1. Піготуватися до контрольної роботи : повторити творчість Мольєра, Екзюпері, Б.Космовської, Р.Баха (за підручником) .

 

 

 

Виконати до 14.05

 

17. Контрольна робота з теми : «Бароко і класицизм. Література 20 – 21 ст. У пошуках себе і високого польоту»

15.05  о 10год знайти завдання для 8класу на сайті школи у графі «Підсумкове оцінювання»( коли відкриєте , то у таблиці поряд з темою контрольної знайдете і  натиснете Завантажити.

Роботу пишете в зошиті , фотографуєте і надсилаєте мені у  вайбер у той самий день до 13год.

У тестах ставимо  цифру, букву і  виписуємо відповідь.

 

15.05 

9КЛ

13. Рей Дуглас Бредбері. «451ͦ за Фарингейтом». Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги(читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення.

1. Прочитати твір (хто не прочитав).

2. Усно опрацювати запитання 3, 4 , 6, 7  на с. 295 .

3. Письмово виконати завдання 5 на с.295.

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 06.05

 

14. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному режимі.

1.Опрацювати теоретичний матеріал на с.296 – 298.

2. Завдання 13 (с. 295 )- письмово.

 

Виконати до 08.05

 

14. Узагальнення вивченого матеріалу з теми: «Нові тенденції у драматургії кінці 19 –початку 20 ст. Література 20 -21 ст.: життя, історія, культура».

1. 1. Піготуватися до контрольної роботи : повторити поняття «нової драми», творчість Г. Ібсена, Б.Шоу, Шолом-Алейхема, Р.Бредбері.

 

Виконати до 14.05

 

15. Контрольна робота з теми : «Нові тенденції у драматургії кінці 19 –початку 20 ст. Література 20 -21 ст.: життя, історія, культура».

19.05  о 10год знайти завдання для 9класу на сайті школи у графі «Підсумкове оцінювання»( коли відкриєте , то у таблиці поряд з темою контрольної знайдете і  натиснете Завантажити.

Роботу пишете в зошиті , фотографуєте і надсилаєте мені у  вайбер у той самий день до 13год.

У тестах ставимо  цифру, букву і  виписуємо відповідь.

 

19.05 

10

кл.

8. Контрольна робота з теми : «Перехід до модернізму: взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця 19 – початку 20 ст.»

07.05  о 10год знайти завдання для 10 класу на сайті школи у графі «Підсумкове оцінювання»( коли відкриєте , то у таблиці поряд з темою контрольної знайдете і  натиснете Завантажити.

Роботу пишете в зошиті , фотографуєте і надсилаєте мені у  вайбер у той самий день до 13год.

У тестах ставимо  цифру, букву і  виписуємо відповідь.

0976037965 - вайбер

 

07.05 

 

9.Сучасна література. Паоло Коельйо «Алхімік»

1. Опрацювати інформацію про П.Коельйо.Зробити запис у зошит.

2. Прочитати «Алхімік».( в інтернеті)

 

Виконати до 14.05

11

кл

8.Контрольна робота з теми : Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини 20ст. Драматургія другої половини 20ст. Постмодернізм»

08.05  о 10год знайти завдання для 11класу на сайті школи у графі «Підсумкове оцінювання»( коли відкриєте , то у таблиці поряд з темою контрольної знайдете і  натиснете Завантажити.

Роботу пишете в зошиті , фотографуєте і надсилаєте мені у  вайбер у той самий день до 13год.

У тестах ставимо  цифру, букву і  виписуємо відповідь.

0976037965 - вайбер

 

08.05 

 

9. Позакласне читання . Г.Маркес «Сто років самотності».

Узагальнення і систематизація вивченого протягом року матеріалу

1.Прочитати уривки твору «Сто років самотності».

2. Написати контрольний твір за вивченими творами: «Сторінками улюблених творів»

 

 

Виконати до 15.05

 

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

5 кл.

10.Сучасна література. Роальд Далл «Чарлі і шоколадна фабрика».

 

 

 

 

11.Пригоди Чарлі та його друзів на шоколадній фабриці містера Вонкі.

1. Опрацюйте за підручником с. 268 -272 Випишіть окремі відомості про ав тора .

2. Прочитати 1-13 розділи твору (натисніть електронне посилання).

 

 

1.Прочитати і осмислити матеріал с.271- 274.

2.Прочитати 14-24 розділи твору (натисніть електронне посилання).

2.Виписати з твору імена персонажів, які були на екскурсії на шоколадній фабриці, написати коротеньку інформацію про них (про їх захоплення, улюблені заняття, ставлення до інших людей тощо) .

 

http://www.ae-lib.org.ua/text

s/dahl_

_charlie_and_the_chocolate

_factory__ua.htm

0976037965 - вайбер

 

 

Виконати до 28.04.

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до 30.04.

 

 

 

 

 

 

 

 

      

6 кл.

10. Сучасна література. Міхаель Енде. Повість-казка «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»

 

 

 

 

 

 

 

11.Фантастична країна Усландія та її мешканці

1.Опрацювати теоретичний матеріал с.218-220.

2.На с.220 опрацювати поняття психологічної повісті, повісті казки, фантастичний роман, фентезі(визначення виписати у зошит)

3.Прочитати с.231- 234 твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

 

 

1.Дочитати твір «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»- с.234-246.

2. Скласти план до всього твору (с.231 -246)

3. Переглянути фільм (натисніть  посилання у наступній графі).)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://kinoukr.com/3764-dzh

ym-gudzyk-i

-mashynist-lukas.html

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 29.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до 30.04

7кл.

12. Сучасна література. Айзек Азімов «Фах»

1. Опрацювати в підручнику відомості про автора (с.266 -267) та переглянути відео ( натисніть посилання у

2. Складіть коротку письмову розповідь про автора.

2. Прочитати твір Айзека  Азімова «Фах»

 

https://www.youtube.com/watch?

v=bQEEDdj

zF_c

 

 

 

 

 

http://korusno-znatu.in.ua/tvor

y-skorocheno/ajzek-

azimov-fah-skorocheno/

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 29.04

 

 

12.Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.

1. Написати коротку розповідь про Джорджа Плейтена.

2. Усно опрацювати Запитання для самостійного опрацювання твору (с.267)

 

 

Виконати до 30.04

8 кл

12. Ідея поваги й любові до людини та сімейні цінності у творі Б.Космовської «Буба : мертвий сезон».

1.Прочитати твір (хто ще не прочитав) (знайти в інтернеті).

2.Переглянути відео за посиланням(у наступній графі).

3. Написати, які проблеми порушує авторка у творі.

https://www.youtube.com

/watch?v=6gB

w9P-yMnw

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 28.04

 

 

13.Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору – філософська метафора людського буття

1. Опрацювати інформацію про автора ( с.270 - 273)

2. На с.273 запитання 1 виконати письмово

3. Прочитати частину 1(с. 273 - 276).

Переглянути відео за посиланням

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=IcvC48

ZsNWk

 

Виконати до 30.04

9кл

11.Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар». Народний гумор, філософські проблеми у творі.

 

 

 

 

 

 

 

 

12.Рей Дуглас Бредбері. «451ͦ за Фарингейтом»- роман антиутопія. Тривога за майбутнє суспільства у творі

1.Прочитати твір (хто ще не прочитав).

2.Переглянути відео за посиланнями.

3.Виписати філософські проблеми, які порушує автор у творі.

4. Зробити письмову характеристику образу Тев’є-молочара .

 

 

 

 

І. Прочитати с. 273 -277 та переглянути відео-урок (за посиланням).

2. Виконати письмово запитання ( 1-5) на с.277.

3. Прочитати твір ( с. 277 – 294)

https://www.youtube.com/watch?v=RAmX7o

nTNYk&vl=ru

 

 

 

https://dovidka.biz.ua/tev-ye

-molochnik-analiz-tvoru/

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/

watch?v=dws066gvgCE

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 28.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до 30.04

 

 

10

7.М.Метерлінк.Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у творі «Блакитний птах». Роль фантастики. Трактування фіналу

1. Перечитати твір (с.184 -200 ).

2. Переглянути відео за посиланнями.

С.179 – 184- прочитати.

3. Запишіть фантастичні елементи, які прослідковуються у творі «Блакитний птах».

Підготуйтеся до контрольної роботи, яка відбудеться 07.05 о 10год. за творами Ш.Бодлера, А.Рембо, Поля Верлена та за драмою «Блакитний птах» Метерлінка.(перегляньте теми на сайті школи) Виконану роботу мені потрібно надіслати у той самий день до 13.00.

Завдання для контрольної роботи будуть виставлені на сайті школи у рубриці «Підсумкове оцінювання» в день і час написання контрольної.

https://www.youtube.co

m/watch?v=HTUbnRr4PlE

 

 

https://www.youtube.c

om/watch?v=HC0GHz_7cU8

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 30.04

 

11

8.Маркус Зузак «Крадійка книжок». Викриття згубного впливу нацизму у творі. Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер. Книга як символ збереження духовності в жорстокому  світі.

1.Прочитати твір (знайти в інтернеті).

2. Опрацювати в підручнику с.169 – 173.

Підготуйтеся до контрольної роботи , яка відбудеться 05.05 о 10 год, за темами, які проходили  під час дистанційного навчання – Гемінгвей, Маркес та література постмодернізму – Павич, Зузак  (перегляньте на сайті школи).  Повторіть, вивчіть!!!

Виконану роботу мені потрібно надіслати у той самий день до 13.00.

Завдання для контрольної роботи будуть виставлені на сайті школи у рубриці «Підсумкове оцінювання» в день і час написання контрольної.

 

0976037965 - вайбер

 

 

Виконати до 04.05

 

 

 

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

5 кл.

9.Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

1.      Літературний диктант. Продовжіть речення:

1) «Аліса в Країні Див»

належить до фантастичних творів, тому що ……

2) «Аліса в Країні Див» - це казка, тому що …...

3)Зв'язок книги «Аліса в Країні Див» з біографією письменника полягає в тому, що ……

4) Аліса мені сподобалася (не сподобалася) тим, що…

5) Особливість ліричних творів у тому, що ……..

6) Головна думка (ідея) вірша «Книги в червоній палітурці» полягає в тому, що ……

 

0976037965 - вайбер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до 23.04.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

6 кл.

9.Позакласне читання. Р. Бредбері «Все літо в один день»

1.Прочитати твір (знайти в інтернеті).

2.Написати, що вам найбільше запам’яталося в книзі.

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 23.04

7кл.

11.Р.Акутагава. Новела «Павутинка»

1.Прочитати новелу.

2.Зробити стислий письмовий переказ твору.

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 23.04

 

 

12.Філософський зміст новели «Павутинка».Підтекст.Художні образи.

1.Опрацювати в підручнику теоретичний матеріал до твору «Павутинка».

2. Написати розгорнуту відповідь на питання: «В чому філософський зміст новели Р.Акутагави «Павутинка»? »

Підказка: філософський зміст – це роздуми про щось важливе у житті.

 

 

 

8 кл.

11.Б.Космовська «Буба : мертвий сезон».

1.Прочитати твір (знайти в інтернеті).

2.Записати стислий план до змісту твору.

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 23.04

 

 

12.Художній світ Б.Космовської. Батьки – діти, діди – онуки.

1.Написати відгук на твір «Буба : мертвий сезон».

 

 

 

9кл

10.Шолом-Алейхем.»Тев’є-молочар». Образна система твору.

1.Прочитати твір.

2.Виписати з твору найбільш яскраві образи

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 23.04

 

10

7.М.Метерлінк.Символічний зміст твору «Блакитний птах»

1.Опрацювати с.179 – 183.

 2.Прочитати твір.(с.184 - 200).

3. Використовуючи матеріал підручника, написати : «В чому полягає символічний зміст » твору «Блакитний птах» М.Метерлінка.

.

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 24.04

 

11

7.Маркус Зузак «Крадійка книжок»

1.Прочитати твір (знайти в інтернеті).

2. Опрацювати в підручнику с.169 – 173.

3.Письмово виконати завдання 4,5 на с.173.

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 24.04

 

 

 

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

7кл

9. Реальне  та фантастичне в новелі Г.Уеллса «Чарівна крамничка»

 

 

10. Рюноске Акутагава – майстер японської новели.

1. Перечитайте новелу.

2. Випишітьз твору спочатку приклади реальних фактів, а потім – елементи фантастики

 

 

Опрацювати за підручником інформацію про Акутагаву, зробити виписки в зошит.

 

 

 

 

 

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 15.04

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до 17.04.

8 кл

 

 

 

9. А. Екзюпері «Маленький принц»

1. Повторити визначення притч.

2. Довести, що твір «Маленький принц» має притчевий характер.

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 15.04

 

 

10. Барбара Космовська «Буба: мертвий сезон»

1.Опрацювати біографію автора (письмово).

2. Прочитати твір «Буба: мертвий сезон». (знайти в інтернеті).

 

 

Виконати до 17.04.

10

6.Зміни в драматургії на межі 19 – 20 ст.

Моріс Метерлінк «Синій птах»

1.Опрацювати с.176 -179, зробити конспект до біографії  Метерлінка.

2.Прочитати твір «Синій птах»(с.184 -189)

 

0976037965 - вайбер

Виконати до 16.04

 

 

 

 

 Завантажити завдання 13.04.2020 по 17.04.2020

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

5кл.

5.. Персонажі твору Л.Керролла «Аліса в Країні Див».

 

 

 

6.Особливості художньої мови твору «Аліса в Країні Див».

 

1. Виписати персонажі розділу 8, написати коротку їх характеристику.

 

 

 

 

1.Прочитати коментарі до розділів 9, 10 (с.255 -256) та розділів 11, 12 (с.257).

2. Перечитати  с.238 – 239(рубрика «Гра слів»). 

3.Виписати визначення фігурних віршів(с.236).

 

 

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 07.04

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до 10.04.

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

6 кл.

5.Р. Бредбері «Усмішка».

 

 

 

 

6.Роберт Шеклі «Запах думок»

1. Скласти 3-4 запитань за змістом твору Бредбері «Усмішка».

 

 

 

1.     Скласти план до статті про Р.Шеклі (с. 203)

2.     Прочитати твір «Запах думок»

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 07.04

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до 10.04.

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

7кл.

5. О.Генрі «Останній листок». Образи дівчат(Сью, Джонсі), їх динаміка.

 

 

 

 

6. Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум

1. Скласти  письмову характеристику образів Сью, і Джонсі.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.     Написати твір-роздум на тему : Чи здійснилася мрія старого Бермана (за новелою О.Генрі «Останній листок»)

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 07.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до 10.04.

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

8кл.

5. Література 20 -21 ст. А.Екзюпері «Маленький принц»

 

 

6. Художні образи –символи  у творі «Маленький принц»

1. Прочитати с.261 – 262 – виписати головне.

2. Прочитати с.262 -265, скласти план.

 

 

 

1.Прочитати с.266 -270.

Скласти письмову розповідь на тему: « Подорож Маленького принца у пошуках друзів».

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 07.04

 

 

 

 

 

Виконати до 10.04.

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

9кл.

5. Б.Шоу «Пігмаліон». Динаміка образу Елізи Дулітл.

 

 

 

6. Письмовий твір за п’єсами Г.Ібсена, Б.Шоу

1. Письмова розгорнута вдповідь на питання: « Які зміни сталися з героїнею Елізою Дулітл?»

 

 

 

Написати твір на одну із тем (на вибір):

-        Характеристика образу Нори ( за п’єсою Г. Ібсена «Ляльковий дім);

 - Мої роздуми над твором Б.Шоу «Пігмаліон».

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 07.04

 

 

 

 

 

 

Виконати до 10.04.

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

10

5.Письмовий ідейно-художній аналіз віршів (Шарль Бодлер, Поль Верлен, Артюр Рембо)

 

 

1. Зробити ідейно-художній аналіз поезій Ш Бодлера «Альбатрос»

, Поля Верлена «Осіння пісня» та А. Рембо «Моя циганерія»

 

 

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 09.04

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

11

5. Г.Маркес «Стариган з крилами»

 

1.     Прочитати твір.

2.     Опрацювати біографію автора, зробити хронологічну таблицю.

3.     Написати есе : «Чи повернеться янгол до людей?»

 

 

 

0976037965 - вайбер

 

Виконати до 10.04

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

5

3. Образ Аліси.

 

 

 

 

 

4.Персонажі, які оточують героїню

1. Прочитати розділ 7 (с.240-247)

2.Опрацювати запитання до розділу усно, а питання 3,4 – письмово (с.247)

 

1.Прочитати розділ 8 (с.247-254)

2.Опрацювати запитання – усно, а 1,2,4 – письмово.

 

 

 

Виконати до 02.04

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до 05.04.04

  6клас завантажити

 

 

 

 

7 кл.

 

 

 

 

4.Характеристика образів новели.

 

 

 

 

Образ Бермана

 

 

 

 

1. Зробити письмову характеристику образу Бермана (зовнішність, рід заняття, вчинки, риси характеру).

 

1.     Письмовий  роздум: «Чи можна вважати намальований Берманом листок шедевром?»

 

 

 

 

 

 

Виконати до03.04

 

 

 

 

 

Виконати до 05.04.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8кл.

 

 

 

 

 

 

3. 2.Основні образи комедії «Міщанин - шляхтич» (продовження теми)

 

 

 

 

 

 

1. Зробити письмову характеристику образів Клеонта, Ков’єля, Люсіль, Ніколь.

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до03.04

 

4.Засоби комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм

1.Опрацювати поняття гумору, іронії, сатири, сарказму (виписати в зошит). Пееглянути презентацію , виписати проблеми, які порушуються у комедії.

 Презентація

Виконати до 05.04

 

 

 

 

9кл

 

 

3. Б.Шоу «Пігмаліон»

 

 

1.Опрацювати с.253 -258, зробити презентацію до життя і творчості Б.Шоу

2. Прочитати с.260- 270

3. Письмова розгорнута відповідь на питання: «Чому твір називається Пігмаліон» .  Підказка : опирайтеся на античний міф про Пігмаліона і Галатею та прочитайте теорію за електронним посиланням.

 

 

 

 Переглянути

 

 

 

 

Виконати до 03.04

 

4.Специфіка втілення античного міфу у п’єсі «Пігмаліон»

1. Опрацювати с.257 -259

2. Виконати письмово завдання на с.270 – 271 (вибрати собі один рівень:  перший – початковий -найнижчий; четвертий – найвищий )

 

Виконати до 05.04

 

 

10 кл

1.      Шарль Бодлер .Збірка віршів «Квіти зла»

1.Опрацювати с.150 – 159.

2.Зробити схему до біографії поета.(чи конспект)

3.Виразно читати вірші «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»(с. 155, 156- 158)

 презентація

 

 

2. Взаємодія символізму й експресіонізму в ліриці Поля Верлена

1. Опрацювати с.160 -167.(в зошиті зробити схему до життєвого і творчого шляху поета)

2. Опрацювати завдання с. 162 ( завдання №4 – письмово).

3. Виразне читання та ідейно-художній аналіз віршів «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня»

4. Вірш «Осіння пісня» - напам’ять .

 презентація

Виконати до 02.04

 

3.Артюр Рембо. Художнє новаторство. Поезії «Голосівки», «Моя циганерія»

1.Опрацювати с. 168 – 174

2.Зробити план-конспект до біографії та творчості поета.

3.Ідейно-художній аналіз віршів «Голосівки», «Моя циганерія» (с.172 - 173).

4.Дати письмову відповідь на питання : «В чому полягає новаторство поезії Артюра Рембо?»

 

Виконати до 05.04

11кл.

2.Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум

1.      Написати твір-роздум на тему: «Найжахливіша потвора для людини- це війна»(за вивченими творами Б.Брехта, Г.Белля, П.Целана)., або на одну із тем с. 126 підручника (у завданні 22).

 

Виконати до 01.04

 

3.Е. Гемінгвей. Життя і творчість .  «Старий і море»- повість-притча про людину. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті

1. Зробити тези статті с. 127 -139.

2. Прочитати твір «Старий і море».

3. Виконати завдання №3, 6( с. 139 -140 ) –письмово, решта завдань - усно

https://ppt-online.org/14034

Виконати до 05.04

 

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Куди відсилати виконані завдання

Термін виконання завдання

 

5

3. Образ Аліси.

 

 

 

 

 

4.Персонажі, які оточують героїню

1. Прочитати розділ 7 (с.240-247)

2.Опрацювати запитання до розділу усно, а питання 3,4 – письмово (с.247)

 

1.Прочитати розділ 8 (с.247-254)

2.Опрацювати запитання – усно, а 1,2,4 – письмово.

 

 

 

Виконати до 02.04

 

 

 

 

 

 

 

Виконати до 05.04.04

 

 

 

 

 

Клас

Тема уроку

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Термін виконання

 

 

7

1.Новела як літературний жанр. О. Генрі – майстер новели. «Дари волхвів»

1.Опрацювати біографію письменника за підручником, зробити схему (с.228-229)

2. Виписати в зошит і вивчити поняття новели (с.230)

3.Прочитати новелу «Дари волхвів» (с.236-240)

 

Виконати до 19.03

 

2.Моральні цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, ознаки новели.

1. Опрацюйте завдання (с.240 – усно, а 3 - письмово)

2. Переглянути відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=TdoelD5_ts8

Виконати до24.03

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Термін виконання завдання

 

8

1.Мольєр – майстер класицистичної комедії. Комедія «Міщанин - шляхтич».

1. Опрацювати біографію письменника (с.239-241), зробити схему.

2.Опрацювати історію створення твору «Міщанин - шляхтич». (с.243-244)

3.Прочитати «Міщанин - шляхтич» (с.245 - 254)

 

Виконати до 20.03

 

2.Основні образи комедії «Міщанин - шляхтич»

1. Переглянути відео.

2. Зробити письмову характеристику образів Пана Журдена, пані Журден, графа Доранта, графині Дорімени.

https://www.youtube.com/watch?v=stN9O3i7Av8

Виконати до25.03

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Термін виконання завдання

 

9

1.Генрік Ібсен «Ляльковий дім». Образана система твору.

1.Прочитати (с.241-250)

2. Опрацювати с.250 -252

 Опрацювати завдання с.250- усно, а  1, 8 -письмово

 

Виконати до 20.03

 

2. «Ляльковий дім»: композиція, підтекст, символіка твору

1.Виконати завдання  на с. 252

2. Написати твір-роздум: «Якою має бути сучасна сім’я?» (на основі твору «Ляльковий дім»)

 

Виконати до 26.03

 

 

10

1.      Шарль Бодлер .Збірка віршів «Квіти зла»

2.      Опрацювати с.150 – 159.

3.      Зробити схему до біографії поета.

4.      Виразно читати вірші «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»(с. 155, 156- 158)

 

Виконати до 20.03

 

2. Взаємодія символізму й експресіонізму в ліриці Поля Верлена

1. Опрацювати с.160 -167.(в зошиті зробити схему до життєвого і творчого шляху поета)

 

2. Опрацювати завдання с. 162 ( завдання №4 – письмово).

3. Виразне читання та ідейно-художній аналіз віршів «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня»

4. Вірш «Осіння пісня» - напам’ять .

 

Виконати до 27.03

 

3.Артюр Рембо. Художнє новаторство. Поезії «Голосівки», «Моя циганерія»

1.      Опрацювати с. 168 – 174

2.Зробити план-конспект до біографії та творчості поета.

3.Ідейно-художній аналіз віршів «Голосівки», «Моя циганерія» (172 - 173)

 

Виконати до 02.04

 

 

 

Клас

Тема

Завдання

Посилання на електронний ресурс

Термін виконання завдання

 

11

1.Пауль Целан . Життя і творчість. «Фуга смерті»- один з найвідоміших творів про Голокост

1.      Опрацювати за підручником  с. 115 – 123, зробити схему-конспет у зошиті.

2.      Письмові відповіді на питання №3, 6  (С.124)

 

Виконати до 20.03

 

2.Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум

1.      Написати твір-роздум на тему: «Найжахливіша потвора для людини- це війна»(за вивченими творами Б.Брехта, Г.Белля, П.Целана)., або на одну із тем с. 126 підручника (у завданні 22).

 

Виконати до 27.03

 

3.Е. Гемінгвей. Життя і творчість .  «Старий і море»- повість-притча про людину. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті

1. Зробити тези статті с. 127 -139.

2. Прочитати твір «Старий і море».

3. Виконати завдання №3, 6( с. 139 -140 ) –письмово, решта завдань - усною

 

Виконати до 02.04